allisxoxo

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

"istiano nakenfis !"

Av allis - 17 juni 2011 23:33

Ciao ! sitter här med världens goaste ungar i knät

typ smälte när edvin såg min bakgrundsbild på datorn och skrek: istiano ! istiano eh best ! (om ni inte tror mej så kan ni fråga ella för han sa det till henne på telefon)

sen när vi kollade på bilder på cristiano så utbrast han: istiano nakenfis !

 

haha han är min lilla pojke, det märks

ska nog fota honom med min C.Ronaldo tröja imorgon.


Puss !

 
 
Ingen bild

Ella

18 juni 2011 12:01

Hahahah ;)<3

allis

19 juni 2011 00:07

haha :D

 
camilla

camilla

9 juli 2011 16:30

klä av dej helt naken fis från upp till då
och sen ska du sälja alla dina kläder till utomlans där dåmm behöver dina kläder
inne skor+ ute sor åxå
alt du har
så att du blir klä lös helt+ bhn åxå åmm du har en ring i dina fingrar
ta av dej dåmm åxå den ska åxå säljass till utomlans åxå och åmm duu har alsband tas av dej den åxå för att den ska åxå säljass till utomlans åxå
åmm du har stringtrosor ta av dej den åxå+ åmm du har vanliga trosor den ska åxå säljass till utomlans åxå
åmm du har b addräkt ta bort den från skåpet för att den ska åxå säljass åxå till utomlans+ åmm du har bekini ta bort den åxå för att den ska åxå säljass till utomlans åxå+
åmm dun har gymnastikkläder dåmm ska åxå
säljass till utomlans åxå+ alla nattlinne kort ermad+ långermad åxå natt linne dåmm ska åxå
säljass till utomlans åxå+
åmm du har pyamas jacka+ pyamasbysorbna dåmm ska åxå
säljass till utomlans åxå
du måsste såva utan sånna åxå
alt ska bort från dej+
åmm du såver i sängen nej det får du inte
sängen ska åxå säljass till utomlans åxå
du måsste såva i såffa eller gålvett i ditt rumm
menn ta bort alla mattor från gålvett från ditt rumm
åxå för att du får inte ha mattor heller på gålvett ditt+
åmm du har såffa ta bort den åxå från ditt rumm
du får inte ha sånt heller nej nej nej nej nej
du måsste såva på gålvett bara dag och natt
hela livet
åmm du har tåpp ta bort den åxå från dej
åmm du har strumpbyxor ta bort dåmm åxå från dej
räns ur hela gaderåben med kläderna
alla dåmm ska du sälja åxå från dej åxå
åmm du har föråvnin gsring ta av dej dej åxå
och den kann du kassta bort i soptippen
efter det ska du skada dej själv
ståppa in en kniv i dina ben+ fittan + skärten
så att du blöder jätte mycket+ i magen där du har järtatt för att du måsste döda dej själv
så att du dör på ricktit
för att du får inte leva mer du måsste bli dödad= mödad
så att du dör
så att dåmm andra får gräv ner dej under jorden i kyrkan eller tar dåmm dej i havet och kassta ner dej i havet där du drunkar så att du sjunker i vattnet
så att du sjunker ner i båtten i havet
så att alla hajar kann ät upp dej
hela dej
då vet duu vad du ska göra på dej själv
men du kann börja med det nu på en gång nu genast fort nu med det

http://hej

allis

9 juli 2011 22:59

haha okej, jag antar att du skojar för annars är du sinnes sjuk ! :D

Jag skänker faktiskt lite kläder till utlandet och behövande människor, men jag behåller det som passar.

Jag ska tyvärr inte begå självmord, och jag är inget emo så jag kommer inte heller skära mej...

jag förstår inte riktigt humorn eller anledningen till denna text men det är kul att du tog dej tid att skriva den och läsa min blogg ;D

 
Ingen bild

Frida

10 juli 2011 10:02

WTF?! :o jävla störda miffo gå in på massa tjejers bloggar å lägger in denna texten !
Jag är helt säker på att denna personen bara är en sån nolifer som sätter in sånt här på folks bloggar bara för att liksom ;o
Men sjukt störd verkar den iaf!
Fuck off bitch.

allis

10 juli 2011 15:25

Haha nu har du spenderat för mkt tid med ella, du börjar låta som henne :D
Jag älskar dej

 
camilla

camilla

18 november 2011 22:14

jo det är sant såmm jag skriver till dej

http://hej

allis

18 november 2011 22:18

okej, är du arg på mej eller något? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allis - 1 juli 2012 16:40

Aight 2 more pictures just cuz I'm so fucking proud of this hoodie ;)       ...

Av allis - 1 juli 2012 16:32


Young Money Cash Money Billionaires. U know whut it iz bitch.      ...

Av allis - 1 juli 2012 16:26

  WEEZY F BABY     DRIZZY DRAKE

Av allis - 1 juli 2012 16:21


  LOL!!!!!

Av allis - 21 maj 2012 19:13


        Jag hade lite tid över så jag tänkte jag kunde skriva lite om vad som händer just nu. I skolan så håller vi på att få våra betyg och gör klart de sista proven. Jag tränar på och går fortfarande på Lchf, äntligen ger det resultat. Det ...

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards