allisxoxo

Alla inlägg under maj 2011

Av allis - 31 maj 2011 21:48

lördag:

träffade edna på a6 vid ett, vi gick och lämnade våra väskor, edna köpte en frappino på espresso house. Sen shoppade vi, va typ överallt. Till lunch blev det soya. 

Träffade både sofie och hana på hm. Köpte en massa saker+ gott till kvällen, 

sen när vi knappt kunde gå mer så bestämmde vi oss föra att köpa frappino eftersom jag inte gjorde det innan och sen ta bussen hem. Men frappinon va slut så vi köpte verry berry på naked juice bar ist, suprice 

sen när vi väntade på bussen så va det typ 4 bilar med unga killar som tutade/ vinkade/ jublade :P

 

Puss <3

Av allis - 31 maj 2011 21:36

efter det så träffade jag emma och liza på östra, vi kollade runt, flummade. Gick till tivolit och blev riktigt stolta ! inte för att vi åkte något (för dyrt :O) utan för att vi inte spydde när vi såg "den där äckliga släggan" höhö ^^

sen träffade vi agnes, sara, "volvo" och hänkade till resecentrum där de skulle träffa några killar. Vi köpte godis på tuttifrutti och sen tog jag bussen hem halv elva.

puss <3

  

typ så ser det ut, fast typ folktomt, med fulla människor

Av allis - 30 maj 2011 20:43

Fredag: efter skolan så drog jag hem till sofie. trevligt värre som vanligt   

sen va hon tvungen att spela match, så jag tog 1:an till östra där jag väntade på liza o emma. ringde till 7 olika personer men bara 2 svarade. osociala människor -.-

snackade med ella i typ 20 min, hon va redan påväg hem. sen kom agnes, sara och "volvo" vet inte vad den där biffen egentligen heter men what ever ;p

hängde med dom och några andra i typ 10 min.

skriver mer sen.

puss <3

    

  

Av allis - 27 maj 2011 17:12

låten jag drogar <3

Av allis - 27 maj 2011 16:52

Ciao, cha cha, whatever 

sitter här med finaste, och fixar hennes blogg !

http://sofiejohnsson-foto.bloggplatsen.se/ riktigt fin börjar den bli nu :O

sen blir det shopping, själv :/ fast typ bara i en halvtimme för sen ska man träffa emma och liza och gå på jönköpings marknad,

Puss <3 

    

som ni ser så är det sofie på bild :*

Av allis - 26 maj 2011 14:52

Sitter på bussen nu, fick vänta en halvtimma så ja e jävligt irriterad. Under de 30 min så gick det förbi 3 fyllon. Det va en läskig man som gick rätt igenom rondellen :o

jag gömde mej bakom två biffiga killar

Sen kom en packad dam som typ slängde sina fina örhängen på marken, något hon kmr sakna när hon nyktrar till ? ;p

Och så kom en man som gick omkring o sträckte ut handen till alla.

morr, det är en sjukt irriterande människa som sitter bakom mej o kollar på vad jag skriver -.-' 

Puss <3

Av allis - 25 maj 2011 11:10

Hej, nu sitter man o sjukar sej framför datorn ;s

händer inte mkt i mitt liv just nu, mest hjälpa andra med bloggar x)

på lördag-söndag blir det finaste Edna, vi ha inte gjort nått på typ ett halv år ju ! :O

ska bli super !

puss <3


   

Jag ser helt jävla drogad ut !!!! x'D



Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards