allisxoxo

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av allis - 22 juni 2011 19:15

Heeej !

Dagen spenderades med frida.

Gjorde inte så mycket faktiskt men det var otroligt kul ändå.

Vi kollade på ett program om skönhetstävlingar för ungar, jag tycker att det är hemskt att dom typ sminkar och klär upp tjejer som är typ 3-13 så dom ser ut som dockor !

Sen gick vi ut och typ åt ost xD men det började spöregna -.-'

Imorgon ska jag göra iordning inför midsommar då vi typ 40 personer kommer hit !

Städa, baka, dekorera och planera är kanske inte så kul men någon måste ju göra det...

Glad midsommar allihopa !


PUSS !


 


               

  

Av allis - 22 juni 2011 11:15

ciao mina älskade !

skrev detta igår men glömmde publicera det x)

har dygnat och säger bara: THANK GOD FOR COFFEE !  

drack 4 stora koppar kaffe och en espresso så man mådde inte precis så bra...


sjukt trevligt som alltid med ella men denna gången så va det lite roligare än vanligt då jag råkade byta till ett opassande program när jag skulle kolla om det fanns nån bra fotboll elr film på kanalerna lite längre ner... penischock !  haha vet inte vafan det där va för program, men problemet löstes på samma sätt som det skapades: fjärrkontrollen :D fan man kommer drömma mardrömmar asså ! :S fast vi kunde iaf skratta ät det efteråt..


sov inte på 36 timmar

men nu ska jag  gå o äta frukost för snart kommer frida :D




 



PUSS !




 


espresso !  

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards