allisxoxo

Alla inlägg under april 2011

Av allis - 29 april 2011 19:15

Ciao !

A6 med ella idag :D

köpte volume million lashes och en very berry.

Omg va kul vi hade på bussen dit !

Det va typ ett gäng som satt o snackade och en av dom skrattade presic som långben ! ni vet den där mobbade disneyfiguren,

Vi höll på o dö och jag fick as mkt kramp i magen !

När vi skulle hem så träffade jag Sofie och hennes kompis men hann inte snacka så länge...

Sen följde ella med mej hem och vi va ute, fotade och pratade.

Sen vid 7 så åkte hon hem och nu sitter jag o kollar på Äntligen fredag :D

Imorgon blir det majbrasa med frida och annat folk (?)

puss <3

Av allis - 28 april 2011 20:15

Ciao !

Idag har jag haft en sjukt bra dag !

Har haft slappa lektioner ! ( förutom att vi hade mattetest på ALLT vi har gjort :/ )

Men det bästa va matrasten (över en timma lång) som spenderades med Sofie,

några sköna människor från 7C (y) dom e för gulliga ! ^^

Sen cyklade jag till stallet, träffade Frida, va där typ 1 timme, sen drog jag hem och pluggade *applåder!!!*

och nu sitter man här o bloggar,

Puss <3

Av allis - 27 april 2011 17:45

 

Mitt öga, min kärlek till musiken.

<3


Av allis - 26 april 2011 20:00

Ciao !

Tbx i skolan igen :'( Sjukt jobbigt, har en redovisning på fredag :'(

Men det va kul att träffa mina vänner !

Puss <3

Av allis - 25 april 2011 20:52

HUR KAN DOM ?!

ÄRLIGT TALAT JAG BRYR MEJ INTE OM HAN ÄR ETT FYLLO ELR PEDO !

MAN SPARKAR INTE CHARIE SHEEN !

TACK VARE DOM DÄR IDIOTERNA SÅ BLIR DET INGA NYA "TWO AND A HALF MEN" !!! :@

nu ska jag kolla på dom två sista och sörja ! :'O

puss <3

Av allis - 24 april 2011 17:15

Kom till ella vid fem, la upp sakerna på hennes rum, gick ut och snackade lite typ, sen gjorde vi minipizza och satte oss och lyssnade på musik o åt.

Efter ett tag så fick sally (ellas hund) damp och jag sa att det kanske va någon som kom, kanske frida. Då sa ella att frida inte kunde komma så jag blev orolig att det va en våldtäktsman elr mördare :s

Sen gick hon och öppnade dörren kollade ut, kom tbx och sa att det inte va någon och att sally bara hade fått en dampattack.

Men jag va mistänksam och gick o kollade för säkerhets skull och då så sticker det fram ett huvud bakom dörren och jag blev helt förlamad. Sen märkte jag att det va frida, smällde till henne ^^


sen kollade vi alla tre på Titanic och jag skrek som in i helvete när en snygg Italienare dog :'O

Vid typ 00.00 va frida tvungen att åka hem och jag och ella gick o la oss, snackade till halv 2.

På morgonen väcktes jag halv 12 av att Emma ringde, vi gick ner och åt frukost.

Efter det solade vi, lyssnade på musik i en timma, sen åkte jag hem.

Puss <3

Av allis - 23 april 2011 16:45

Ciao !

nu står man här och sminkar sej, om några minuter ska jag till min sötaste ella och flumma lite ! ;)

faaan lovet är ju slut på tisdag och jag har inte gjort en enda läxa, men vafan skyll er själva när ni ger läxor på ETT LOV ! -.-

haha tror dom inte att man har ett liv elr ?!

Seriöst ! vi är typ dom enda som får läxor på ETT LOV ! :@

men nu ska jag ha kul och inte tänka på skolan en enda sekund ! ^^

puss <3

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards