allisxoxo

Alla inlägg den 7 december 2011

Av allis - 7 december 2011 22:47

Ciao!

Idag tränade jag som vanligt handboll i Bankeryd.

Studiedag (Y) spenderades hemma, man får ju passa på! Det känns som att den enda tiden jag har hemma är på natten när jag sover...


Jag är väldigt glad just nu, jag vet inte varför. Det är ju lov snart.. Och jag är på g med en kille(?) Och dessutom så hittade jag en av mina julklappar: Den nya Real Madrid tröjan!Jag tror att pappa har köpt den på den officiella hemsidan! Hehe, jag skrek och hoppade och hela jag skakade av lycka!


På Fredag blir det julshopping med finaste Sofie! Det blir så fucking dyrt eftersom jag ska byta med så många! Men det är ju trots allt jul..


 


Drizzy fucking Drake ft. The Weeknd - CREW LOVE = replay on my cellphone  

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards