allisxoxo

Alla inlägg den 11 november 2011

Av allis - 11 november 2011 00:45

Ciao!

Haha, veckans uppdatering har varit förjävlig, jag vet. Men jag har varit både sjuk och en pmsbitch så det kändes inte bra att skriva.. I onsdags så åkte man in till stan i hopp om att klara av en skoldag men nej, efter 3 timmar så var man tvungen att åka hem. Inte så kul... Men det var trevligt att träffa alla härliga människor igen!


Vad har hänt annars då? Jo, min Twitter-sida har tagit fart, jag har blivit beroende och jag gick från 8 följare till typ 35 på nolltid så jag är sjukt nöjd med det. Det är dock lite synd att INGA av mina vänner har twitter.. Men jag älskar ju att lära känna nya människor så jag tycker ändå att det är roligt.



TAKE CARE SWEETIES!


 

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards