allisxoxo

Alla inlägg den 24 oktober 2011

SM

Av allis - 24 oktober 2011 17:18

Ciao!


Idag tänker jag berätta lite mer om SM.

Vi åkte på lördag morgon kl. 7.30, det tog 4 timmar till Skåne.

När vi kom fram till hotellet i Höör så åt vi och fick våra rum. Sedan gick vi till hallen. Vi kollade på när våra motståndare spelade och sedan var det dags att värma upp och spela. Ankaret vann med några mål, men det var ganska tight. Sedan spelade vi mot Höör, det blev 15-15. Vi ledde hela matchen men den sista kvarten så spelade vi dåligt och blev stressade av deras enorma publik och den osportsliga kommentatorn. Vi gick besvikna till Netto på vägen hem där alla anda godis, läsk. Själv käkade man banan! Sedan gick vi tbx till hotellet & 'mös' mycket trevligt!


Gick upp tidigt dagen efter, åt frukost och lämnade hotellet. Första matchen; mot Brätte spelades kl.10

Vi vann med 15-20 och spelade riktigt bra!

En match kvar att berätta om.


PUSS!


Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards