allisxoxo

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av allis - 14 oktober 2011 18:45

Jag har bestämt mej för att avsluta omröstningen 'bästa artist' när 30 pesoner har röstat, så skynda er nu, det är bara 5 röster kvar! Rösta gärna flera gånger  


Just nu leder denna kille:

"With my skin tanned and my hair long, and my fans who been so patient, me and 40 back to work but we still smell like a vacation." -DRAKE

Av allis - 14 oktober 2011 17:47

Ciao!


Igår hade jag en liten 'överaskningsfest' för Sofie :D Hon fick bara veta att vi skulle åka in till stan och äta något. Vi drog till June direkt efter skolan och åt på China Palace, vi stötte på Madde från en parallelklass! Det sjukt gott med lite thaimat ! Men det tyckte inte 'Knut' haha !!! Vi skrattade en hel del Sedan fick hon presenterna, volympuder och biobiljetter, jag hade fixat platser till Johnny English reborn, sedan köpte vi snacks på Tutti frutti och gick till bion. Filmen var en komedi, inte min humor men den va riktigt rolig!

Men det bästa med kvällen var att det var då mysigt och Sofie verkade ha jätteroligt.


PUSS !


    

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards