allisxoxo

Alla inlägg den 8 september 2011

Av allis - 8 september 2011 10:49

Ciao !


Idag är jag hemma för att jag är förkyld och lite deppig. Jag har ju absolut inget att vara deppig för ! Men Stefan Livs död fick mej att tänka.. Först så grät jag för honom och sedan för hans familj. Inatt så hade jag den värsta mardrömmen någonsin !


Jag drömmde att det var försäsong och hela Real Madrids lag var på väg till Los Angeles för att spela en träningsmatch. Samtidigt så var jag i New York och skulle på en Drake konsert. När vi satt i våran bil och kollade ut över trafiken på Manhattanbridge upptäckte jag att Drake's turnébussen bara låg några bilar framför oss så jag började skrika av glädje, men sedan så hörde jag ett dånande ljud och kollade upp genom framrutan. En mörk skugga täckte himmlen, jag såg ett plan som var någon meter över oss och sedan såg jag bara massa eld framför oss och då förstog jag att planet hade krachat in i turné bussen. Allt blev svart.

När jag vaknade nästa dag så låg jag på ett sjukhus. Svagt hörde jag två röster från andra sidan rummet, de kom från två läkare. Jag lyssnade noga och hörde den ena förklara att ett plan hade krashat in i en buss och tre bilar, alla dog. När jag sedan såg på nyheterna att de jag älskade mest i hela världen satt i det flygplanet och bussen så skrev jag en lapp till mina föräldrar där jag förklarade att jag inte kunde leva utan de jag älskade mest och hoppade jag ut från skyskrapan och dog.



Stefan Liv: Du var den bästa målvakten i världen, och en av de snällaste personerna på jorden. Du tog dej alltid tid när vi gick fram till dej på a6/stan och det kommer vi aldrig att glömma.

Våra tankar går till Stefan Liv med familj. Rest in peace our angel.

   

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards