allisxoxo

Alla inlägg den 5 september 2011

Av allis - 5 september 2011 23:35

sexig kille: Tjo !
jag: Ciao !
sexig kille: Ojojoj, het babe !
jag: Tack, detsamma
sexig killes kompis (efterbliven?): Abow, kan du italienska ?
jag: Haha nae, piccolo
sexig kille: Ciao mio amore, sei bella
jag: Mille grazie
sexig kille: Prego
jag: Ciao

haha detta hände när jag väntade på morsan utanför rosen, så sjukt kul ! xD
det roliga är att jag inte kan snacka italienska men jag körde på ändå !
shit, jag vet inte vad jag skulle göra utan alla dessa sociala blattar ! :') förmodligen dö !


haha och sen kom en tant som sa att hon skulle köpa färsk frukt och frågade om jag visste var ingången till rosen var, och då svarar jag såklart "dritto" som är italienska för rakt fram, men jag rättade mej så hon tackade och gick in... jag fattar inte hur hon kunde missa den stora skylten ! xD



PUSS !



Vad tycker ni om min nya tröja från adelöv ? :D 

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards