allisxoxo

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

RÖTT KORT FÖR ATT MAN FÖRSVARAR SIN RELIGION, UEFA SKÄRP ER !

Av allis - 19 augusti 2011 01:20

Okej, jag fick nyss reda på vad som hände och jag är så jävla förbannad så jag vet inte vad jag ska göra ! Även om du inte gillar fotboll så läs detta ! Om du är emot rasism..


Det började med att Marcelo tacklade Fabregas lite för hårt och helt plötsligt (såklart) så var hela Barcelona (till och med avbytarna) på marcelo och då kommer Real Madrid spelarna och försvarar honom. Allt detta är acceptabelt när det är el clasico, man har ju vant sej vid att barca överdriver och filmar och håller på i varje läge.


Men sedan händer det som fick mej att vilja mörda den ända barca spelaren som jag hade respekt för !

Özil kommer in för att lugna ner alltihop så att de kan fortsätta matchen, och vad gör David Villa ? JO, HAN BÖRJAR SNACKA SKIT OM ISLAM (Özil är turk och muslim) LÅT MEJ PÅ PEKA: DETTA ÄR ANDRA GÅNGEN SOM BARCA ÄR RASISTISKA ! Och det är bland det värsta man kan göra, så Özil försvarar sin religion, och använder en del svordommar.. och David Villa blir förmodligen lite feg så då gör han saken ännu värre: HAN SLÅR TILL ÖZIL I ANSIKTET ! :O FÖR FAAAN ! :@ Bråket blir då (trodde inte det var möjligt men) större ! Och bland andra Higuain rycker in för att försvara Özil.


Och sen kommer Ramos och ska hjälpa dommaren (som för övrigt är ett stort fult rövhål) med att lugna ner bråket och gissa vem som kommer helt oprovocerad ifrån avbytarbänken ? Just det ! Pinto ! Och försöker ha ihjäl stackars oskylldiga Ramos genom att STRYPA honom ! (jo ni ser faktist rätt!)


Aah och sen undrar barcelona varför real madrid inte var där när de lyfte trofeen ! -.-' 



Men mitt ibland allt så hände det faktiskt något otroligt komiskt då en av barcas tränare bestämde sej helt random för att slå reals tränare Mourinho i huvudet, och porugisen svarar då med att nypa tränarn i örat ! xD


'öron nypet' kan ni se en bit in i det först klippet ! xD


Nu går jag ilsken och lägger mej !


ARGA PUSSAR ! ;)

 
 
Ingen bild

Madridista!

3 september 2011 19:07

serriöst, barca är fan störda i huvudet!Jag älskade dem innan och tkte real madrid va ett köplag men nu efter dee som hände i el clasico maraton saken så har jag bytt sida!

allis

4 september 2011 12:59

Ja, dom har seriösa problem ! Bra att du är på änglarnas sida nu, välkommen till familjen !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allis - 1 juli 2012 16:40

Aight 2 more pictures just cuz I'm so fucking proud of this hoodie ;)       ...

Av allis - 1 juli 2012 16:32


Young Money Cash Money Billionaires. U know whut it iz bitch.      ...

Av allis - 1 juli 2012 16:26

  WEEZY F BABY     DRIZZY DRAKE

Av allis - 1 juli 2012 16:21


  LOL!!!!!

Av allis - 21 maj 2012 19:13


        Jag hade lite tid över så jag tänkte jag kunde skriva lite om vad som händer just nu. I skolan så håller vi på att få våra betyg och gör klart de sista proven. Jag tränar på och går fortfarande på Lchf, äntligen ger det resultat. Det ...

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards