allisxoxo

Alla inlägg under juli 2011

Av allis - 13 juli 2011 17:39

Ciao !

Chillar hos kusin Henrik och hans sambo Maria :D mysig 4a i Västerås. Imorgon kommer jag hem, det ska bli skönt ! Hehe  


PUSS !  


 

Panter och Tyson  

Av allis - 11 juli 2011 14:08

Ciao ! Jag har fått en massa bra förslag till omröstningen, tack ! Glöm inte att rösta på din favorit ! Gärna flera gånger... ;) och det är bara att fortsätta tipsa ! PUSS !

Av allis - 10 juli 2011 23:32

Ciao ! 

Försöker sova men jag kan inte :s för typ en halvtimma sen så flög det omkring en polishelikopter ovanför oss och jag är skit skraj för att det är någon brottsling som rymt ifrån 'hall' ett fängelse i närheten ! Hörde oxå ljudet av sirener inte så långt härifrån :S hemskt ! Ska gömma mej under täcket och sova nu...


PUSS !

Av allis - 10 juli 2011 16:41

Ciao !

Ligger i en hängmatta en bit utanför city. Tough life ;) ne men det skulle va trist om jag inte hade mobilen med mej, men den följer mej vart jag än går, mycket bra disciplin har han, stannar i väskan tills man flyttar på honom.

DDD som vanligt ("DDD" betyder: Drogar Drizzy Drake !) Har ätit gott, massa grönsaker som va Stockholmstyle- jääävligt stora ! :O Nu ska jag hitta på något,


PUSS !


Imma be your bitch some day.

Av allis - 9 juli 2011 23:04

Ciao !

Idag åker jag till Stockholm. Ska gå upp tidigt, halv åtta och packa klart (hehe) och sen bär det av.

Sendan åker jag till Norrland och hälsar p Hugo (på bild) och Hanna, mina sysslingar (?)

Och på väg hem blir det kusin med sambo i Västerås.

Jag kommer uppdatera när jag får chansen !


PUSS !


Av allis - 9 juli 2011 00:07

Ciao !

Sitter här och dör lite smått ! Innan idag så blev jag otroligt nyfiken på om Drizzy Drake är lika bra live, så nu tog jag reda på det. Vad skulle man göra utan youtube ?!  

Ni får ju bilda eran egna åsikt, men det finns inga ord som kan beskriva hur fuckin' awesome han är !  


Så jävla sexig !

Btw, dom har censurerat texten lite :/

Det ska egentligen va: "You're the fuckin best"


och orginalet oxå bara för att jag har tid !


Drake, I love you.


PUSS !

Av allis - 8 juli 2011 20:07

Ciao !

Vad fan ska man göra i väntan på att filmen ska börja ?! kollar just nu på Harry potter, jag förstår inte hur alla kan älska dom filmerna... De är ju typ nördfilmer  

Senare ikväll så ska jag kolla på Not another teen movie, har redan sett den men jag bestämmde mej för att se den igen ! I'm such a no lifer  

Nu laddar jag upp några av bilderna från tisdagen ! Otroligt kul va det när jag, elizabeth och lara åkte till stan !  fast jag shoppade för över 800 kr och nu är jag pank !


PUSS !


   

elizabet, lara och jag på JC (?)

Av allis - 6 juli 2011 01:12

Ciao !

Ligger här på en bäddmaddras i mormor och morfars sommarstuga, Sävsjö. Funderar på de där djupa sakerna i livet. Ni vet kärlek, lycka, pengar och lösnaglar.. Okej de två sista va ett skämt men det kanske ni fattade ;)

Det får bli sånna här tråkiga smilisar några dagar framöver eftersom gamlingarna inte har upptäckt den nya uppfinningen som vi unga kallar 'internet' :)


Men trots bristen på sysselsättning och snygga killar (däremot så finns det gott om gamla gubbar vid namn Arne, Sven-Ingvar och Gösta. Buhuuu !) så är det faktiskt väldigt mysigt att spendera tid med päronträden (skratta ni, om fem år så kommer det att finnas i den svenska ordboken !)

nu dör min mobil, r.i.p :(


PUSS !


Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards