allisxoxo

Alla inlägg under juni 2011

Av allis - 9 juni 2011 18:30

ciao !

classcash day i dag. kollade på vampyrer suger (sämst!) och lottery ticket (bäst!) och åt skitäcklig pizza. började halv 10 och slutade halv 2, kändes nästan som att man gick på Prolympia  

sen tog jag bussen (101an som vanligt) till ölmstad och bestämmde mej för att åka o träffa frida på ridskolan.

efter ett tag så började det åska och frida blev livrädd och ville inte rida, så jag fick "hjälpa" henne med att göra iordning hästen. va typ där i 2 elr 3 timmar sen åkte jag hem. skolavslutning imorgon ! 

puss !


 

Av allis - 9 juni 2011 17:15

onsdag: hadde typ idrottsdag i skolan, bland det tråkigaste jag har gjort !  

sen tog jag, ella, sofie + 5 000 andra personer  1an

sofie gick av vid sanda och fick för sej att hon hade glömmt sin tröja och började skrika och banka på dörrarna som in i helvet,


sen när bussen åkte så ringde hon:

jag: ciao.

hon: allis jag har glömmt min tröja i bussen !!!

jag: nej det har du inte.

hon: Jo det har jag !!!!!!! Ommenååååhh den låg i väskan !

jag: haha, fan va trög du är !

hon: jag vet

jag: puss hej

hon: hejdå


sen åkte jag hem till ella, pratade, dunkade musik, red.

puss !



Av allis - 9 juni 2011 16:45

tisdag: slutade 12.30 gick hem till sofie, gjorde iordning oss och sen stack vi till a6. Det va trevligt värre som alltid, vi "förlovade" oss på coop  haha nej men vi köpte bästa vän stenar  


sen när jag skulle ta 101an hem så sprang jag typ halv vägs till busshållplatsen innan jag kom på att jag hade glömmt min väska -.-' så då sprang jag tbx in på hm och fick nyckeln till skåpet,

sen sprang jag nästan halv vägs igen innan jag kom på att jag glömmde ta med mej väskan, så jag sprang tbx igen och gjorde det

sen kutade jag till bussen och fick reda på att den gick19.34 ist för 19.26 som jag trodde  

puss !

 

:'(

Av allis - 7 juni 2011 22:49

har börjat fundera på vrf jag behövs ! jag är nog bara en sånn fet tjej som får andra tjejer att se bättre ut. jag kommer alltid att vara den där desperata nördiga ungen som folk bara tycker synd om. kan inte fly verkligheten längre. inte ens åka till italien och bli uppskattad och känna mej vacker. " Ingen dör oskuld, livet knullar oss alla."

  

Av allis - 6 juni 2011 17:49

Ciao ! 

Nu sitter man här dränkt i aftersun och andra hudkrämer  

va på stranden i mer änn två timmar och låg i solen hela tiden så när vi kom tillbaka till hotellet så va jag helt röd och det sved överallt :( 

idag är det lite bättre men det svider som fan !


jag är sjukt förvirrad för jag fattar inte vårat schema denna veckan, vill ju inte va på skolan när alla andra är på råslätt !

Av allis - 5 juni 2011 22:39

Ciao !

nu är jag hemma igen :p det har varit jättetrevligt som vanligt.

har shoppat sjukt mkt ! bl.a shorts, tunikor, tröjor, koftor

blev dock ingen uppdatering, WiFi var tydligen inte lika populärt i Fredrikshamn som jag trodde :/ men nu ska jag gå,

puss <3

Av allis - 2 juni 2011 18:31

ciao !

jag är sjukt glad nu för jag har nytt besöksrekord !

imorgon åker jag till Danmark men jag får väll uppdatera på mobilen via WiFi


älskar er, puss <3


 

gilla !

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards