allisxoxo

Alla inlägg under juni 2011

Av allis - 19 juni 2011 00:07

ciao !

idag hörde jag något som fick mej att tänka efter.

det va en bloggerska som fick kritik för att hon bara bloggade när hon va lycklig. jag hoppas att inte jag är likadan för ni ska veta att livet inte alltid är lätt för mej jag tar det som det kommer...


det känns som att alla som kollar på mej tänker "gud va fet hon är" eller "där har vi en som aldrig springer" eller "tur att inte jag är så fet" men jag får bjuda på det för även om jag vill säga "jo jag har slitit, sprungit och tränat ! det är inte mitt fel att jag har lätt för att bli fet, det är mina gener !" så måste man ibland bara hålla käften.


Puss !


 


Av allis - 18 juni 2011 00:50

lite bilder från kvällen med kommentarer:

Är vi inte lika ?  

  

Det är okej att vara barnslig... men var går gränsen ?

 

edvin likes funny faces !

  

Don't mess whit my bad boy ! He's got a remote !


om edvin får suga på sin napp så vill jag suga på fjärrkontrollen ! *misstolka inte*


 

evelina ska nysa, edvin ser drogad ut (förmodligen full eftersom vi drack Bacardi innan ^^) och jag fokuserar på mitt stora ego som vanligt.

SNYGGASTE BILDEN 


Jag älskar mina bäbisar ! 

Av allis - 17 juni 2011 23:33

Ciao ! sitter här med världens goaste ungar i knät

typ smälte när edvin såg min bakgrundsbild på datorn och skrek: istiano ! istiano eh best ! (om ni inte tror mej så kan ni fråga ella för han sa det till henne på telefon)

sen när vi kollade på bilder på cristiano så utbrast han: istiano nakenfis !

 

haha han är min lilla pojke, det märks

ska nog fota honom med min C.Ronaldo tröja imorgon.


Puss !

Av allis - 17 juni 2011 00:03

bög(?):

1.han har hål i öronen. (det har oxå flera milljoner andra hetro killar.)

2.han använder mkt hårvård och hud- produkter (vad kan vara mer manligt än en man som inte vill vara en sluskig bondlurk ?)

3.han bryr sej om sitt utseende (åter igen: me don't like filthy bumpkin )


hetro(!):

1.han har legat med typ 500 kvinnor

2.han har en fästmö 

3.han kan bära en Louis Vuitton utan att skämmas

4.he drives the fastest cars !


men jag förstår att ni tjejer måste hitta på sånna saker för att inte bli förälskade.

och att ni killar måste komma på något sätt att hålla hoppet vid liv.


jag vet att denna är sååå gammal men diggar denna dramaqueen:


Puss !


Av allis - 16 juni 2011 14:35

Stekhett, solen skiner och 20 grader i skuggan !

vad gör man ? SOLAR FÖR FAN !

imorgon ska det tydligen regna men dom har ju inte alltid rätt. Hoppas att det blir lika bra som idag för då kan man nog få en hyfsad solbränna innan man ÅKER TILL MALLORCA Bestämmdes igår och bokades idag ! Åker den 28onde Juli. Gissa vem som är jävligt lycklig ?

 

Puss på er stekare !


 

  

 

"Svenskar reser aldrig till någonting. De reser från någonting."  Haha okej jag tkr inte att det stämmer men det passade så bra   

:D

Av allis - 15 juni 2011 17:11

Love is in the air, 

hate is on the ground.

You chose which level you wanna live on.

But I'm sky high right now !


Puss !


         

Av allis - 15 juni 2011 16:34

Jag blir så jävla förbannad !

här har man hittat en fin låt och så finns det ingen version utan reklam för nån jävla skit ! asså jag fattar att dom måste göra reklam och det är ok om dom säger något innan låten börjar men what the fuck ?! varför just mitt i låten ?! typ 5 gånger dessutom !!!

FUCK THE COMMERCIALS !


Av allis - 15 juni 2011 02:10

ciao !

sitter här och tråkar och kollar på bilder från gamla goa tider ;p

hade ingen aning om att jag hade så många !

tänker iaf bjuda på dom här lite roliga bilderna från ett el clasico för några år sen:

    

haha det syns inte eftersom jag tog kort i spegeln men jag skrev på fel håll eftersom jag kollade i spegeln samtidigt som jag skrev med min eyeliner, 

haha typiskt mej !   

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards