allisxoxo

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av allis - 14 juni 2011 22:44

ciao !

försov mej idag så jag fick göra en akut makeup, snabbduscha och så.

gjorde mej iordning på typ 80 minuter, haha rekord vafan !  sen drog jag till a6 med min bby ella. fan va kul vi hade när vi blev instängda på coop ! kunde serriöst inte komma ut ! jag pratade tillochmed med en expidit men hon va inte till mkt hjälp.

tkr att jag va ganska smart: "men om jag köper något så kommer vi ju ut !"


Superbra hörlurar (tack ella) och en Real Madrid poster från Gallerix som va sönder  (ska bytas imorgon om det går) även bikini, solglasögon, eyeliner och en massa annan shit har jag köpt.

"pappa går det bra om jag lånar lite pengar av ella ? kan du betala henne sen ?" jag, bortskämmd ?! hah nej men päronen tog mina pengar för några månader sen-.-

nu ska jag kolla på Jersey shore


puss !


gick och sjöng på denna hela tiden !

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards