allisxoxo

Alla inlägg under april 2011

Av allis - 14 april 2011 21:15


Första är på lördag ! 

Av allis - 14 april 2011 15:53

Hola ;)

Idag va det världens äckligaste mat: KÖTTBULLAR ! :@

Kan dom inte laga Canneloni elr Ravioli istället ? :D

Det heter ju faktiskt "INTERNATIONELLA engelsk skolan"

inte "Nationella svenne skolan"

Efter blev det extraclass i Science eftersom jag har prov imorgon :'(

Haha sen hände det något udda som jag inte ska säga eftersom denna person läser min blogg och allt..

Puss <3

Av allis - 13 april 2011 19:48

Ciao !

Dagen va rätt bra.

Efter gympan åkte jag med mamma till hennes hälsoläkare.

Fick berätta vad jag åt och så och hon sa att det typ va perfekt men att jag skulle äta nötter oxå :D haha för att alla bryr sej ;*

Sen åkte vi och åt lite kinamat :]

Och sen till colourama (typ världens bästa affär !) och valde lite färger till lillastugan.

Puss <3

Av allis - 12 april 2011 22:08

Ciao ! :*

Idag blev det stan med ella ! Efter en seg dag med världens fummigaste so *Sofie host* så tog vi 101:an till a6.

Köpte typ hårspännen och en vit spetsbh.

Tack för dagen älskling !

Puss <3

Av allis - 10 april 2011 22:55

  
Jag saknar Italien ! :'(

Bara jag som har hemlängtan ? :'(


Av allis - 9 april 2011 16:15

Hejhej !

Tänkte att ni kanske ville höra lite om min och fridas fest igår...

Först åkte vi och bowlade, det va jättemysigt och jag vann ;]

Sen drog vi hem till mej och kollade på tv, snackade, åt minipizza och hade mysigt :)

Elsa, Emilia va tvungna att åka hem rätt tidigt typ 10 elr nått :(

Vi va uppe typ till 3 elr 4 och typ såg på tv och snackade om öhm... lite olika saker typ tjejsnack... :P

Tack tjejer för en underbar kväll, natt ;D Älskar er mest !

Puss <3

Av allis - 7 april 2011 15:57

Idag har varit en rätt bra dag

Skitäcklig mat idag till lunch, så det var inga problem att följa min egna lilla "halv-diet" !

haha om ni undrar vrf jag kallar den "halv-diet" så kan jag berätta för er mina kära läsare att dieter inte är bra för kroppen

så därför har jag valt att göra en litte mer hälsosam version: MASSA sallad och mindre kött o övrigt...

Så ni som håller på med dieter och sånt: sluta med det för så fort ni börjar äta vanligt igen så kmr ni gå upp MKT i vikt !

Puss  <3

Av allis - 7 april 2011 14:45

Ciao :*

Har nyss varit på Willys och handlat lite till festen imorgon.

Nu sitter man på 1:an och tråkar på väg till cigg
Dagen har varit bra fast jag deppar fortfarande lite...

Puss

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards