allisxoxo

Alla inlägg under april 2011

Av allis - 23 april 2011 02:30

Här kmr bilderna från min spa-dag som jag hade för typ 100 år sen x)

Bättre sent änn aldrig...

(det mesta kan hittas på the body shop)


   

           

Av allis - 22 april 2011 20:48

Ciao !

Idag har jag städat ur "lilla stugan" ska ju få designa och inreda den själv och det kmr ju bli det andra rummet som jag har fått dessigna helt själv *stolt* ;]


Och det bästa av allt: Jag ska hänga upp den ITALIENSKA FLAGGAN på utsidan av huset istället för den svenska som hängde där innan !!! :D


Haha, fick ju såklart tjata lite innan de gick med på det men helt klart värt det !!!

kmr lite "före och efter bilder" när allt är klart :D

puss <3

Av allis - 21 april 2011 22:42

Hej !

sitter här och kollar på Hancock och gråter ihjäl mej !

Den är så jävla fin :'D SE DEN !

puss <3

Av allis - 20 april 2011 23:45

HEEJ ! Nu har jag torkat mina glädjetårar

(nästa el clasico så ska jag ha vattenfast mascara x)

Som sagt så blev det Barcelona 0-1 Real Madrid !

VINNARE AV SPANSKA CUPEN 2011= REAL MADRID

Och idag har varit den bästa dagen på LÄNGE !

Jag har varit med min bästa vän Frida, flummat och gjort bort oss och kollat på sunes sommar filmen. HAH ! x'D

Måste säga grattis till Barca för det var ju faktiskt jävligt jämnt ! :)

FAN VA JAG ÄR GLAD ! :D

Av allis - 20 april 2011 23:41

FCB 0-1 RMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

102' CRISTIANO RONALDO NICKAR IN BOLLEN I MÅL !

JAG ÄLSKAR CRISTIANO RONALDO FÖR ER SOM INTE VISSTE DET (ingen x)

STOLT MADRIDISTA ---> ÄNNU STOLTARE MADRIDISTA !

PUSS !!! <3

Av allis - 20 april 2011 23:20

ÄR SÅÅ JÄVLA NERVÖS ! :'O

(matchminut) "10-30" sitter och svär för att svennekommentatorerna slickar barcaröv, tänker att när dom nu hejar på barca så behöver dom la inte vara så JÄVLA övertydliga med det ! :'@

"30" kommer på något otroligt smart ! : Stänger av ljudet   

sen blev det för tyst så jag var tvungen att sätta på det igen :/

Words won't bring us down ! :D

Dessutom så är jag inte ensam om att se den här "Real Madrid är helt osynliga och dåliga leken",

jag vet att jag har flera tusen bakom mej när jag säger att det är SJUKT OCH FEL !

Nu är det iaf 0-0 och förlängning.

Hoppas som fan att Real Madrid vinner !!!!

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards