allisxoxo

Alla inlägg under mars 2011

Av allis - 17 mars 2011 15:26

ciao :*

Japp, T O R S D A G idag då ! :D

så jävla gatt ! Har slapparlektioner nästan hela dan :D

8.45 students chois (elevens val)

sen matte (ända dåliga på hela dan)

art (bild)

lunch- fick vänta i en kvart på potatis -.- men den var god !

slöjd- virkade och såg på bolibompa-lär dej virka med Julia eftersom läraren tror all vi är dagisbarn xd

slutade 2.10 :D

tog 1an till ciggen som vanligt och nu sitter man här.

puss <3

Av allis - 16 mars 2011 17:30

hej sötisar :*

Dagen var rätt trög...

Började 8.15 med svenska.

Alla va tvungna att gå till flourtanterna :S

Fuckin' banankräm -.- jag HATAR det !

Kännt mej spyfärdig hela dan,

och på lunchen så kunde jag inte äta något eftersom allt smakade banankräm !

Lyckades dock få i mej lite sallad.

Någon lyckades ha sönder ett glas och belönades med applåder och stående ovationer xd Sen kunde jag inte göra något sista lektionen (science)

  

Nu ska jag ta bort allt och borsta tänderna i en halvtimma.

Sen ska jag träna :D

Puss !

Av allis - 15 mars 2011 16:13

ciao !

Vanlig skoldag idag...

Blir sååååå trött på so -.- Vi får inga nya skrivböcker eftersom dom är slut ! och nu fanns det inte läsböcker så det räckte åt alla heller så jag fick ta ett fucking häfte ! -.- dessutom så är läraren ( greve dracula xd ) skit.

fick iaf veta att ella inte är sur på mej som jag trodde att hon var :D

puss <3

Av allis - 15 mars 2011 15:30

  

Av allis - 14 mars 2011 20:21

Efter att jag hade sminkat mej och allt så fick jag skjuts ner till bussen, hann PRECIS ! :D När jag gick på bussen så såg jag två små sötisar vinka som galningar, Elsa och Frida :D Jag blev så JÄVLA glad ! har inte sett dom på jättelänge :(

Iaf, dom skulle oxå inn och träna så vi snackade ( okej vi skrek ) ända tills dom skulle av ( esplanaden )

sen tränade jag och fick veta att det är uttagning till Smålandslaget på lödag, jag trodde att det bara va läger men... Vi får se hur det går :*

pusshej <3

Av allis - 14 mars 2011 20:02

cha cha bloggen ;)

Idag var det studiedag

Va uppe till 2 och sov till 11, fick lite panik när jag vaknade eftersom vi har så jävla mkt läxor -.-

sen åt jag frukost och såg på film, duschade i 45 minuter, as skönt ! :D

sen fixade jag håret och sminkade mej,

rörmokarna kom och jag blev lite generad eftersom jag stod o sminkade mej medans dom typ glodde, haha ! xd

puss <3

Av allis - 13 mars 2011 23:30


Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro, du är bäst och jag älskar dej ! 

Av allis - 13 mars 2011 23:18

hejhej <3

Idag gjorde jag inte mkt, kollade på tv,va ute och sprang och tränade lite.

Har haft träningsverk hela dan idag :(


Kollade på Melodifestivalen i repris eftersom real madrid spelade igår samma tid.

REAL GÅR FÖRE ALLT ANNAT ! :D

Eric Saade vann om ni inte redan visste det.

Haha, var jag den enda som BARA kollade på hans sexiga bakgrundsdansare ?

Grrrr !   

annars har det inte hänt något...

PUSS :*

Presentation


Ciao! Jag heter Allis, i min blogg skriver jag om allt händer i mitt liv. Jag är högljud och säger vad jag tycker. Jag hoppas att ni har lite åsikter också, haha ;)

Enjoy and leave a coment if you like..
Xoxo !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem är den bästa artisten ?
 Drake
 Justin Bieber
 Rihanna
 Bruno Mars
 Lady gaga
 Lil Wayne
 Shakira
 Pitbull
 Britney Spears
 Usher
 Beyonce
 Michael Jackson
 Christina Aguilera
 Maddi Jane

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards